Monica Z. satt på mitt knä...

Jag vet inte hur vi kom varandra så nära. Men plötsligt satt hon på mitt knä, så nära så tätt inpå. Å, vad du är vacker, sa jag, min egen vackra Monica. Sedan så gav jag henne en kyss på kinden, hon log, hon tittade på mig, med nåt skyggt i blicken.

Ja, vackrare drömmar kan man absolut inte ha. Förlåt kära hustru, men du förstår att jag kunde liksom inte värja mig, när Monica Zetterlund satte sig ner på mitt knä. Det är ju i drömmarna allt händer. För aldrig fick jag väl i det verkliga livet sådan närkontakt med sköna värmländska Monica. Nu blev det som det blev. Jag fick i alla fall kyssa hennes kind, och hon misstyckte inte. Hon bara log.


Hon satte sig på mitt knä. Och under loppet av några eldiga
minuter, så kom vi varandra så nära. Jag och Monica. Jag
kunde för mitt liv inte bärga mig, jag kysste hennes sammets-
lena kind. Och hon misstyckte inte när den där hortlaxbon
Lindqvist visade sin kärleksbetygelse.

--------------------------------------------------------------------
Bild: www.dustygroove.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0