För mycket att läsa på min blogg...?

Nån tyckte till häromdagen och ansåg visst att jag hade alldeles för mycket på min blogg. Jag vill bara påpeka att än så länge lever vi i ett fritt samhälle - tack gode Gud för det - där det är upp till varje individ att bestämma över sitt eget tänkande, sitt eget liv och att kunna formulera sig fritt utan att Stasipolisen kommer och hämtar mig i den sena nattimmen. Är det någon som tycker att det är för mycket - ja, då hänvisar jag den personen att läsa någon annans blogg i stället.

Mvh Roger



Kommentarer
Postat av: Ing-Marie

Hej Roger!

Jag läser din blogg nu och då och får mig oftast ett leende på läpparna. Tycker det är så trevligt när du lägger in bilder från förr som rör Piteå med omnejd. Det som värmer mest är när du skriver om "Bersika å Hortlax". Det känns ju liksom hemma fastän det är 30 år sen jag flyttade. Fortsätt för du har en trogen läsare i mig. Har berättat om din blogg för andra utflyttade Pitebor som också gillar den.



Hejdå,



Ing-Marie Åkerström

2012-01-19 @ 19:09:31
Postat av: Carola

Det var väl bland de dummaste kommentarer jag har hört talas om...för mycket i din blogg!

Hur ska en blogg vara då tro?

Som du säger..ordet är fritt , liksom det är fritt att läsa eller låta bli om man tycker det är för mycket.

Skriv på du...det gör jag också!

2012-01-19 @ 20:36:12
URL: http://www.mammamuu-carola.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Fortsätt att skriva mycket Roger! Du är suverän! Vi läser din blogg med glädje!

2012-01-20 @ 22:35:38
Postat av: Roger

Tack ni alla för de härligt värmande orden!

/Roger

2012-01-21 @ 11:52:50
Postat av: Chattis

Vaa!? Hur svårt kan det vara att ge f-n i att läsa bloggar man inte gillar? Den personen kanske måste gå i terapi, eftersom det verkar vara ett tvångsbeteende. (:D)

2012-01-21 @ 19:28:44
Postat av: Brittis

Älskar din blogg Roger!! Underbart att se gamla foton av Dansbanden, Pite stad, Furunäset, ja allt du lägger ut från "gamla" Piteå, det är härligt med en nostalgitripp då och då. Så snälla sluta aldrig skriva:):)

2012-02-19 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0