Mina Beatlesbilder...

Här kommer ännu mer Beatles! En samling kort som jag (tror) jag fick med i nån tuggummiförpackning på 60-talet. Jag har bara en slags vag aning om att bilderna följde med på köpet. Eftersom jag tidigare berättade om den samlarhysteri som pågår ute i stugorna, så fick jag inspiration att visa dessa bilder. En person som hörde av sig till mig i morse, berättade att han mötte Ringo Starr för några år sedan. Han hade tänkt få en skiva signerad av Beatles-legenden. Men när han plockade fram plattan så gav Ringo det svaret att "Vet du inte om, att sån´t där gör jag inte längre", (att skriva autografer). Denna vägran innebär förhöjda värden på de autografer som är i omlopp.


Bilder med The Beatles som jag fick när jag köpte bubbelgum nångång
på 60-talet. Kan dessa vara värda någonting? Ingen aning!

-----------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0