Kungafamiljen som bokmärken

Jag har vid något tillfälle lagt ut de enda två kvarvarande bilderna/bokmärken som finns kvar av den svenska kungafamiljen. De två, Gustaf VI Adolf och Drottning Louise, fick (tror jag) min syster som gåva en gång för länge sedan. I dag hade jag den stora lyckan att få tag på hela serien. Tack Solbritt!



¤ Prinsessan Désirée f. 1938 g. Silfverschiöld

¤ Kung Carl XVI Gustaf f. 1946

¤ Prinsessan Christina f. 1943 g. Magnusson

¤ Drottning Louise f. Mountbatten (1889-1965)

¤ Kung Gustaf VI Adolf (1882-1973)

¤ Prinsessan Sibylla av Sachsen-Coburg-Gotha (1908-1972)

¤ Prinsessan Margaretha f. 1934 g. Ambler

¤ Prins Bertil (1912-1997)

¤ Prinsessan Birgitta f. 1937 g. Hohenzollern

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0