Saffransbullar och en kopp kaffe!

I dag hälsade vi på hos min mor på Hortlaxgården. Och varje gång så blir hon glad när hon ser oss komma. Med som en liten present, hade vi Elisabeths nybakade saffransbullar, vilket hon blev väldigt förtjust över. Efter hennes lunch, åkte hon med ut på en åktur, runt om i bygden. Vid hemkomsten besökte hon oss i lägenheten, några timmar. Tyvärr så har hon väldigt svårt att gå, så det där med vår trapp med sina 16 steg, trodde jag skulle bli till ett hinder. Men se, det gick över förväntan. Det är andra gången på realtivt kort tid som hon stegade sig uppför - i mina ögon - ett oövervinnerligt hinder. Men skam den som ger sig!
 
 
Foto: Roger Lindqvist        

Kommentarer
Postat av: åsa

Hej Roger
Fint kort på moster, jag tycker hon påminner så mycket om mamma.
Hälsa så mycket till henne.
Hoppas allt väl med Er.
mvh Åsa

Svar: Hej Åsa! Klart jag skall hälsa till min mamma, från dig. Här är det som vanligt, och det är vi så tacksamma för. Hoppas ni mår bra du och Lennart tillsammans med barn o barnbarn. /Roger
Roger Lindqvist

2012-11-23 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0