Tack för blomstren...

Igår fick jag en vacker blombukett av min syster Gerd. Den tackar jag för. Som ett ringa återgäldande, så kommer en bild på dig syster, från en tid då du var ung och vacker. Nu är du endast vacker.
 
Gerd hemma i Hortlax sommaren 1967. Till höger i bild ses pappas
nybyggda garage. Byggandet gjorde han tillsammans med sin svåger
John Risberg, gift med min faster Emmy. I vänstra bildhörnet, skymtar
farsans första bil. En VW inköpt på Åströms Bil AB i Piteå 1963.
 
Blommor, vackra som de ljuvligaste blomster i Sarons tempellundar...
En gåva av syster yster... ystriga syster... systriga syster... systrigaste syster...
 
--------------------------------------------------------------------------
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0