Barbie och hennes syster

Fröken Barbie har hälsat på oss på vår balkong. Jag tog därför tillfället i akt och förevigade henne. Hon frågade om hon skulle få stanna och eventuellt bo hos oss. Jag var först tveksam, tänk er; två fruntimmer i samma våning, stackars mig. Men eftersom hon bad så vackert så smälte mitt hjärta. Så nu sitter jag här med två - nej, vänta tre damer. Jag glömde berätta att hennes syster också följde med. För Elisabeth var det inga problem, hon sa ja direkt.
 
Fröken Barbie gör sig fin inför min kamera.
 
Detta kommer att stå mig dyrt; tre damer i samma våning.
-------------------------------------------------------------------------------------
Foto: Roger Lindqvist.    
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0