Sommaren 1980

Jag fortsätter min djupdykning ner i de gamla smalfilmerna. Kanske inte så underhållande för utomstående, men desto mer för mig. Sommaren 1980 hade vi parkerat vårat Kabe hemma hos min mor och far. Att bo i lägenhet sommartid, var inte något som jag uppskattade så värst mycket. Därför "flydde" vi i vårt husvagn, då exempelvis till Övremarken i Hortlax.
 
Roger och Elisabeth vid husvagnet en skön afton sommaren 1980.
 
En kopp kaffe en varm kväll i Hortlax.
 
Plötsligt dyker min far upp med sin gula vattenkanna. Han ger de
nysatta rönnbärsbuskarna lite "blött".
 
Bettan.
 

Pappa och mamma Lindqvist.
 
Mamma berättar, pappa lyssnar.
 
Rogge med de röda snorbromsarna.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0