Bilder som berättar / 1966

Sommaren 1966. Till vänster min mors syster, Linnéa, bredvid min mamma Maj-Gerd.
Vid barnvagnet min kusin Åsa, och hennes lillasyster My i vagnet. Killen i randig
tröja är undertecknad.
 
Hemma vid föräldrahemmet i Övremarken. Den bil som syns i förgrunden,
är en blå Renault tillhörande Teddy Lundgren, min kusin Karins kille från
Hemmingsmark. Vid den blå VW:n står min pappa John och hans bror Gunnar.
Damen med barnet är min moster Linnéa med dottern My.
--------------------------------------------------------------------------------------
Tack My för att du delade med dig av dina fina bilder./Roger.   

Kommentarer
Postat av: My N Isbro

Så underbart med dessa gamla fina bilder ...
Och det vet jag att du också tycker Roger !
Så det är bara roligt att få dela med sig till dig .

Varsågod för det lilla :)
/ My

Svar: Tack igen!
Roger Lindqvist

2013-03-24 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0