Fars speciella dag...

I går var jag far för mina tre barn. Far har jag förresten varit i dryga trettio år. Farfar i fem. Svärfar i ca tio år. Gubbe i ett år? Snusfri i elva år. Äkta hälft i snart 33 år. Trumslagare i ca fyrtiofem år. Volvoägare i tio år. Sparkstöttingsägare i fem år. Kattägare i snart elva år. Glasögonbärare i fyrtiosex år. Musikintresserad i fyrtionio år. Kaffedrickare i trettiosex år. Nörd i femtiosex år. Filmintresserad i femtio år. Trumägare i fyrtioett år.
 
Härmed är utredningen klar!
 
Kaffe med tårta tillsammans med de mina, vilket är underbart! Tyvärr kunde icke katterna fröken Selma och hennes nuvarande sambo, Pelle deltaga. Men det är förlåtligt. Pelle och Selma har lovat dela med sig av sin kattmat nästa gång jag hälsar på. Och detta ser jag som en komplimang. Whiskas-middag talas det om...
 
Tårtfoto: Roger Lindqvist. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0