Dagboksanteckningar lördagen den 10 nov. 1973

"Klockan är 5 i 10. Sitter och väntar på att Janne och Bosse skall komma och hämta mig. Vi skall nämligen till Kiruna i dag. Och gissa vilket band som spelar på Malmia? Jo, Yngve Forssélls. Farbror Sven var hit i går och han berättade att han sett annonsen. Janne var hit igår. Han skjutsade mig på Texaco kiosken i Bergsviken. Jag köpte en NSD. Detta för att klippa ur annonsen. Senare på kvällen var vi hos Bosse. Jag kom hem i natt klockan 12. Vi skall vara i Älvsbyn klockan 11. Morfar, pappa, mamma sitter nere i köket och pratar. Gerd är också här. Hoppas nu att det går fint i kväll. Hej, nu sticker jag till Kiruna!!
 
Roger."
 
 
 NSD ¤ Fredagen den 9 november 1973.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0