Facebook heller inte?

Jag har börjat bli en smula ambivalent vad gäller facebook. Ska jag fortsätta vara med heller inte? Just nu så känner jag mig rätt så less. I sina bästa stunder så är fb helt magnifik! I sina sämsta, inte bra! Under de nära tre år jag varit med, så har jag klarat mig från det omtalade näthatet. Även om det bränt till några gånger. Två damer, har sagt både olämpliga som osanna saker om mig vid ett tillfälle. Det gjorde mig fruktansvärt besviken. Jag förstår inte hur man tänker, då man tar en osanning direkt plockad ur tomma luften, för att sen kasta den som en blöt disktrasa rakt i ens ansike, det vittnar om en rejäl obalans.
 
Nåja, jag får väl tänka på saken.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0