Vart tog alla de där åren vägen...?

En bild som togs en decemberkväll 1983. Jag gjorde mig redo att åka
in på Stadshotelllet i Piteå, där jag och bandet var engagerade en hel vecka.
Strax innan jag åkte ville Andreas prova pappas slips. Scenkläderna bestod
av svarta byxor, vit skjorta och - julen till ära - en röd slips. Andreas var vid
den här tidpunkten 1 år och 10 månader.
 
I Muskus juli 1986. Svågern Kjell Holmbom knäppte några foton på mig
och Elisabeth men också på våra söner Andreas och Robert.
 
Familjen Lindqvist i juli 1986. En ny familjemedlem låg i mammas mage och inväntade
sin entré. Samma höst åkte Kjell och Solbritt till Kenya där dom stannade i 12 långa år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0