Halalslakt NEJ TACK!

Halalslakt, hur i hela friden tänker dom?
 
NEJ TACK! till Halalslakt! Inte i min värld i alla fall. Här kör vi så gott det går med närproducerat. Tänk i bland undrar jag om vissa beslutsfattare håller på att bli riktigt tokiga. Åtminstone så verkar det vara lite si och så med "tänkeriet" hos de som beordrar denna religiösa slakt. Vi då, vi som inte alls vill befatta oss med denna sed, hur gör vi? Skall vi äta bryta och korv i fortsättningen? Så här får det inte gå till i ett land kallat Sverige året 2014.
 
Roger.

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Nej tack, verkligen inte!!

2014-02-27 @ 14:47:34
URL: http://elinbjureks.se/
Postat av: Jan Ivarsson

Jag håller med. vet inte var mitt gamla Sverige är på väg

2014-02-27 @ 17:55:31
Postat av: mikael söderqvist

Vad är det för fel med halalslakt?

Jag köper oftast halalslaktat kött, jag ser det som en kvalitetsgaranti.

Mikke i Stockholm

2014-06-24 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0