Oldies But Goodies forts...

Gårdagen var en härlig dag! Först en åktur i öppen kärra till Trundön. Sedan en facinerande bilutställning av det bästa av det bästa. Sköna gamla fordon på rad och i dess förkromade delar lyste en varm gul sol från en klar sommarhimmel. VINYL-bandet bjöd på gamla goa låtar från 60-talet, och i skuggan satt jag med basistens hustru och drack kaffe. Min egen kära hustru stannade hemma, hon har tydligen drabbats av allergiska reaktioner från allt det som för tillfället flygar omkring i luften. I dag känner sig Bettan bättre. Vi har varit på en promenad, och möttes på vägen av min kusin Britta och hennes man Lennart. Sedan blev det ett besök hos min mor, tillsammans med Gerd.
 
Bilderna som följer, har Seija Höglund tagit.
 
Tillsammans med VINYL-bandet innan deras spelning. Janne Höglund och jag,
har spelat tillsammans i två band. Det allra första var 1973 i John Harrys,
efter det följde Rolf Åhmans 1977. Janne ses t.v. om mig.
 
Här ses jag i samspråk med en kille som hade en underbar Plymouth på utställningen.
Det är inte bilen som syns på bilden.
 
Lindqvist lyssnar!        
 
Ett tillfälligt inhopp i VINYL i låten Killing me softly.   
 
Roger fotograferar.
 
Foto: Seija Höglund. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0