OBS! Varning för mig...!

Varning för mig!
 
Se upp ni alla därute. På bilden ser ni en medelålders heterosexuell man som bara ställer till besvär för hela mänskligheten. För ni vet väl att...
 
¤ Bensinransoneringen 1973 berodde på, ja just det: MIG!
¤ Norrmalmstorgsrånet i Stockholm 1973 berodde också på MIG!
¤ ABBA:s 4:e plats i melodifestivalen 1973 är mitt FEL!
¤ Explosionen av den Västtyska ambassaden i Stockholm 1975: MITT FEL!
¤ Socialdemokraternas valförlust 1976, samma där: Jag gjorde FEL!
¤ Sopberget som bara växte och växte: FEL av MIG!
¤ Tre Kronors plattmatch mot Polen i VM 1971: Absolut - mitt FEL!
¤ Skövlingen av regnskogarna, rätt gissat: Rogers FEL!
¤ Skilsmässan mellan Bosse Högberg och Anita Lindblom: Mitt FEL!
¤ Revan på Christer Lindarws klänning: Oj, oj, jag mår illa: Men mitt FEL!
¤ Edvin "Buzz" Aldin blev INTE 1:e man på månen 1969: Mitt FEL!
¤ Sexdagars kriget 1967: Jo, jag gjorde bort mig: Mitt FEL!
¤ Låtarna som aldrig kom upp på Svensktoppen: Rogers FEL!
¤ De utrotningshotade djurarterna: Mitt FEL! (naturligtvis).
¤ World Trade Center katastrofen 2001: Roger gjorde fel!
¤ Att Piteå-Tidningen blev tabloid: Rogers FEL!
¤ Alla kalkonfilmer 1930-2014: Mitt FEL!
¤ Reinfeldts skallighet: Jodå, mitt FEL!
¤ Alla världens nu levande fanatikers korståg: Mitt FEL!
¤ Att jag blev den jag blev: INTE mitt FEL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0