En radikaliserad feminists önskejulklapp...

Efter att ha plöjt igenom hundratals och åter hundratals insändare, artiklar och diverse tidningsreportage av feministisk art, så har jag kommit fram till, att den ultimata julklappen för dessa damer, är att männen helt enkelt utrotas från jordens yta. Tiina Rosenberg, en av grundarna av FI har skrynklat till min hjärna till oigenkännlighet, när hon säger: - En riktig man, är en transsexuell kvinna.
 
Allt det jag byggt upp under min levnad, från 1957 och framåt, det som jag kallar sunt förnuft, har fått sig en rejäl törn av det som i dag framförs i diverse spalter. Och där kvinnor hejar på varandra när nån med-syster har lyckats få in en ordentlig käftsmäll på en man - gärna då en vit man. De mest radikala, önskar oss män död och förintelse. OBS! Vita mäns död och förintelse...
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0