Datorn fortfarande på sjukhuset...

Det haltar sig fram med mitt bloggande. Jag har fortfarande min dator hos sonen som i mån av tid hjälper sin far. Elisabeths laptop har varit som en räddare i nöden, men den har också vissa sjukdomssymtomer, som hämmar bloggandet. Så än har jag inte kommit igång, med de där 100 procenten som jag så gärna vill. Nu på fredag så åker jag och Robert till Gran Canaria på en vecka. Jag har fortfarande smärta i min arm, och när jag ringde dr. Blom igår, så ville han ge mig ännu en omgång av inflammationshämmande piller. Jag fick en injektion för ca tre veckor sen, den har inte hjälpt till fullo. Det gör så pass ont, att jag har vissa problem med att klä mig. Medicinförrådet växer undan för undan. Häromdagen var det återigen dags att hämta ut mera piller. Sedan många år så har jag haft problem med mina fötter. Det har gjort...
 
Nää, nu stoppar jag min hälsohistoria mitt i en mening. Det ger ändå ingenting. Hoppas att ni alla mår bra därute. Terrorn verkar ju krypa oss allt närmare, och jag ber till högre makter, att vi så småningom ska få ett slut på våldet och det meningslösa mördandet. Mina barnbarn ska ju växa upp i den här världen, och jag får ångest när jag ser hur illa det verkar.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0