Dator- och armhaveri...

En olycka kommer som bekant inte ensam. Under hösten 2014 så har min ena arm varit nära på totalt oduglig att handskas med. Ja, den började redan för cirka ett år sen, att ställa till problem. Men sen så har det gått  åt fel håll. Vaknade på morgnarna av en ilsken värk, som så smått försvann under dagen. Jag trodde att det skulle bli bättre. Men ack så fel jag hade. Så småningom så stegrade sig problemet, så pass att jag började få allvarliga problem att klä mig. Varje ogenomtänkt rörelse, däckade mig totalt. Inflammation trodde doktorn. Jag knaprade Pronaxen i två omgångar. Men värken den fortsatte att göra livet besvärligt. Vid senaste besöket fick jag en kortisonspruta. Detta hände för en vecka sen. Men värken den håller i sig.
 
Min dator mår inte eller så bra. Därför så har jag inte kunnat blogga. Och att sitta för länge vid datorn, med min onda arm går inte eller. Sonen ska få göra en undersökning av datorn ikväll. Just nu så använder jag hustruns lilla laptop. Men jag kommer tillbaka, så fort molnen börjar skingra sig.
 
Roger.

Kommentarer
Postat av: nbom

Hej, vilken härlig blogg. Har du mer om Lennart Lindbloms orkester. Jag var vocalist i bandet 58-59
Skriver utifrån mitt liv och är intresserad därför
Tacksam om du svarar.

2015-02-02 @ 20:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0