En simpel våldtäktsman!

Bill Cosby.
 
En gång fick han mig att rusa till TV:n för att för en stund glömma tid och rum. Han var gynekologen dr. Cliff Huxtable, i den rosade serien Cosby, som även gick härhemma i Sverige. Cosby upptäckte jag långt tidigare, när han var med i stjärnspäckade shower a´la Hollywood. Han var den där mörkhyade komikern som fick mig att skratta, kort och gott.
 
I dag skrattar jag inte längre när jag ser honom. I stället lägger jag pannan i djupa veck och önskar honom flyga och fara. Efter avslöjandet om flertalet våldtäkter på kvinnor, så är han i stället en rätt så patetisk figur. Långt ifrån den där mannen som en gång gav mig roliga upplevelser framför TV:n. Hans tid i strålkastarljuset är förbi. Åtminstone tycker jag det. Go Home, Cosby...Go Home...
 
Roger Lindqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0