Klass 5B Hortlax Centralskola

Elever i klass 5B födda 1958.    
 
Övre raden fr v: Mona Johansson, Mangan J. Catrin Åhman, Ann Högling-Thörnqvist, Ann Myrestam, Elisabeth Morén, Astrid Lundkvist och lärarinnan Anna-Lisa Bleckert.
Mellan: fr v: Göran Lindberg, Ragnar Sandström, Ulf Sandberg, Stig Öberg, Rolf Nilsson, Staffan Wikström, Per Sundkvist, Kjell Wikström, Anders Berg, Tage Risberg.
Främre fr v: Britta Hortlund, Mona-Lis Wiklund, Lena Dahlbäck, Eva Britt Eriksson, Britt-Marie Lundström, Kerstin Lundkvist, Rodhe Sikström, Vanja Granberg-Lindlöf, och Marika Granström.
 
Per Sundkvist var en barndomsvän, som bodde granne med mig. Per är tyvärr avliden i dag.
-----------------------------------------------------------------------
Bilden har jag lånat från Pitesidan på fb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma Astrid Lundkvist g. Berglund finns med på skolkortet på elever födda 1958.

2017-07-03 @ 20:25:46
Postat av: Anonym

Hej! Hittade detta idag. Jag är en av eleverna. Har några rättelser. Bakre raden, Mangan J ska vara Maggan Johansson (om jag minns rätt). Mellan Ann Myrestam och Elisabet Morén står Britt Lundqvist. Och så jag själv, Lena Dahlqvist - inte Dahlbäck. 🤗🌞

2023-04-07 @ 11:03:28
Postat av: Anonym

Hej! Hittade detta idag. Jag är en av eleverna. Har några rättelser. Bakre raden, Mangan J ska vara Maggan Johansson (om jag minns rätt). Mellan Ann Myrestam och Elisabet Morén står Britt Lundqvist. Och så jag själv, Lena Dahlqvist - inte Dahlbäck. 🤗🌞

2023-04-07 @ 11:03:47
Postat av: Lena D

Hej! Hittade detta idag. Jag är en av eleverna. Har några rättelser. Bakre raden, Mangan J ska vara Maggan Johansson (om jag minns rätt). Mellan Ann Myrestam och Elisabet Morén står Britt Lundqvist. Och så jag själv, Lena Dahlqvist - inte Dahlbäck. 🤗🌞

2023-04-07 @ 11:04:10
Postat av: Roger

Hej Lena. Namnuppgifterna fick jag av någon av dina klasskamrater. Men bra att du rättar till det.

Roger.

2023-04-07 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0