Glöm inte Carola och Emil Herlin!

Mor och son som brutalt mördades på IKEA den 10 augusti.    
 
Inte ett ord. Inte en enda "kärleksbomning". Inget större reportage om hur eftermälet blev efter de så tragiskt hädangångna Carola och Emil Herlin. Jag kan konstatera följande: Det är skillnad på lort och pannkaka. Någonstans därinne reser sig ett heligt vrede över orättvisan. I det numera så politiskt korrekta Sverige, finns ingen tid till eftertanke. Inte ens när två oskyldiga personer, slaktas under ett besök på IKEA. Massmedia tystnar. Jag vet inte varför jag börjat känna mig som en slags främling i mitt eget land.
 
Roger Lindqvist.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Mycket tänkvärda ord. Man måste väl se till bägge sidor. Känns som många inte vågar ta ställning. Bra Roger !

2015-09-12 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0