1989-2016

Den 30 december 1989 togs den här bilden av mig och Elisabeth.
På dagen 27 år sedan. Barnen var små, vi jobbade, och jag spelade.
Andreas var 7 år, Robert, 5 och Daniel 2 år. Vi hade bott i vårt ny-
byggda hus i 2 år. Så plötsligt: PANG! har en hel mansålder förflutit.
Min far är borta, min mor finns på ett äldreboende. Min svåger är död
sedan 2011. En av mina fina snälla mostrar, Elly Nilsson, fyller 81 år idag.
Grattis Elly! Häromveckan ringde jag henne, jag ringde även min andra
moster, Malin, och pratade en stund. Lennart min morbror är borta, så
även mina två andra mostrar; Anny och Linnéa. Jag tänker på dem ibland.
Så snälla, ta till vara på era liv... era dyrbara liv. Min andra morbror, Tage,
gick bort vid 13-årsålder 1947. Han vilar i sin grav i Råneå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0