Hur tänker man här då...?

 
Ack, ack, ack. Jag vet inte hur seriöst detta är egentligen. Kanhända det är på skoj alltsammans? Kanke man inte ens borde bemöta detta påstående. Jag vet inte, det händer sådana konstigheter därute i den stora stygga världen. De kanske är en ploj? Hon kanske vill provocera? Men i bland blir jag uppriktigt oroad. Personer ur den yngre generationen har ibland sådana konstiga idéer. Idéer som får mig att tänka på hur slags genomförbart det är.
 
Somliga har hatet inställt på vita medelålders heterosexuella män. Vilket får mig att tänka på den dagen man eventuellt sitter på hemmet. För tänk tanken, att det är dessa hatare som skall ta hand om oss vita heterosexuella gamlingar, med löständer, prostatabesvär, demens, alzheimer, dödsångest inför det som komma skall. Kanske man blir inlåst i en garderob utan ljus. Sittande i sin egen lort, med bruna filttofflor på de söndervärkta fötterna. Kanske det är så man kommer att bli behandlad av dessa "världsomvandlare".
 
Roger Lindqvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0