Grimaser

Jag har så länge jag minns varit en flitig fotograf. Har tagit bilder på allt och alla. Och ibland när man vill vara extra seriös, så hoppar det fram nån mindre seriöst tänkande, och gör en ful grimas. Jag talar om yngste sonen. Häromdagen då hans fina pappa (dvs jag) höjde kameran för att ta en bild, vad tror ni han gjorde - jo en ful grimas. Ack denna bildförstörare. Ack denna son som förstör för sin pappa.
 
Exempel på HUR man skall bete sig när man blir fotograferad.
 
Exempel på hur man INTE skall bete sig framför en kamera.
Här ställer grimasen till det för den seriöse bildmakaren. Fy Danne!
Han har t.o.m. ett glas som fattas i bågen vilket gör det ännu mer
provokativt. Två exempel - ett bra och ett dåligt - till alla intresserade.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0