Hounds med Janne Önnerud

BILDJOURNALEN ¤ 1967-08-02
 
För några veckor sedan så la jag upp en bild av Hounds på min fb-sida. ( Dock inte den här bilden). Janne Önnerud hörde av sig och tackade så mycket. Han blev så förtjust att han publicrade den på sin egen sida. Jag berättade att han var den första trummis som jag såg sjunga. Detta hände i Hylands hörna i mitten av 60-talet. - Jodå det stämmer bra, Roger, sa Janne, jag kan säga att "farbror" Hyland hade jag respekt för, han hade nämligen humör.
 
Låten som Hounds och Janne Önnerud framförde i Hylands hörna den där kvällen var, The Lions Sleeps Tonight.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej !

Jag var på American car show i Åkerberga igår med min Mercury -65.Helst skulle jag dock vilja ha en jänkare av samma årsmodell som jag själv ,1957 ,tyvärr är det inte bara jag som gillar den årgången, så dom är ruskigt dyra. På scenen spelade doktor Krall , där Jan Bråthe som spelade bas i The Hounds ingår .Dom spelade 50 o 60-tals-rocklåtar ,väldigt bra vill jag lova , rekommenderas varmt ! Med vänlig hälsning Tomas

2017-07-02 @ 13:26:09
Postat av: Roger

Jag kan bara hålla med dig Tomas att 1957-års årgång är nåt alldeles extra.

2017-07-04 @ 02:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0