En av mina många insändare

PITEÅ-TIDNINGEN ¤ 2016-04-14
 
Jag vill på det bestämdaste uttrycka min upprördhet när vi i det här "landet lagom" inte inser och har insett vilka tickande bomber dessa hemska personer är. En direkt fara för rikets säkerhet, och dess medborgare. Nu vet vi alla vad som hände den 7 april på Drottninggatan i Stockholm. Jag tycker inte om frasen: "vad var det jag sa" men jag använde den ändå i efterdyningen efter attacken. Jag skrev om "ni naiva blåögda män och kvinnor" på facebook. Och plötsligt började människor hålla med. Men i den stunden var det alldeles för sent. Jag har debatterat om detta i 2-3 år vid det här laget. Och det handlar abolut inte om rasism. Det handlar om vanligt bondförnuft. Tyvärr så saknas det hos den regering som sitter i Rosenbad. Om MP vill jag säga: Ni är i mina ögon helt regeringsodugligt parti. V och FI är också två andra ytterlighetspartier som fått alltför stor plats. Vanligt tänkande människor igonreras medan andra som är hur extrema som helst tas emot med öppna armar.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0