Hemma hos mamma 2011-11-29

 
Bloggen, den 29 nov. 2011: "Vid mitt besök hos mor gjorde jag julfint. När vi satt oss vid bordet så kom samtalet in på Stig-Arnes hastiga frånfälle. Som är väldigt svårt att fatta. Vi satt ju vid det här bordet förra söndagen och pratade. Två dagar därefter var han borta".
 
 
Den här bilden tog jag i oktober 2009 hemma hos min pappas bror Åke Lindkvist. Brevid sitter Stig-Arne Sandström. Båda herrarna är idag borta. Åke den 24 februari 2010, Stig-Arne den 23 november 2011.
 
 
Den där kvällen i november 2011 gjorde jag julfint åt min mamma. Jag tog en selfies också, innan jag ens visste vad en selfies var. Spegeln köpte jag åt mina föräldrar i Missenträsk när jag spelade där med Rolf Åhmans sommaren 1976. Jag köpte även en golvlampa och lampetter. Det var en kille som sålde grejerna utanför danslogen. Jag tror att jag spenderade hela mitt gage den kvällen på allt detta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0