Kanske dags att lägga ner bloggen?

Mina första trevande inlägg på min blogg gjorde jag den 22 december 2008. Nu firar den snart 10-årsjubileum, kanske dags att den får gå i graven? Inte så att det saknas intresse och engagemang, det finns så många saker som ännu inte skrivits och visats. Detta är i alla fall en tanke som slog mig så sent som idag. Vi får väl se hur vindarna blåser framöver. Jag har också en tanke på att fortsätta med mer lokalhistoria. Den har kommit på skam ett bra tag. Så här ser ni hur ambivalent jag är.
 
Roger  

Kommentarer
Postat av: Kaj

Nämen Roger... Inte får du sluta med din blogg. Det skulle bli så tomt och trist. En ljusglimt i vardagen skulle gå förlorad om jag inte längre fick ta del av dina bilder och skriverier. Detta är en av de få bloggar som jag läser och ofta återvänder till.

2018-08-26 @ 21:01:51
Postat av: Roger

Nja, det var endast en tanke som flög genom huvudet idag. Så där impulsivt. Nåja, det skulle nog bli tomt för mig också. Tack Kaj för att du läser bloggen. Vi hörs! /Roger.

2018-08-27 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0