Bloggen 10 år! Ett historiskt dokument

Den 22 december 2008 började jag så sakta att blogga. Det gick knackigt från början. Jag fick hjälp av en av sönerna. Sedan den dagen har jag bloggat nära på varje dag. Åtminstone de första 6-7-åren. Idag så brukar jag ta en paus då och då. Vi får väl se hur länge till jag fortsätter.
 
En av de första bilderna jag publicerade var på barnbarnet Norah. Hon var då 6 månader gammal. Idag är hon jämngammal med bloggen alltså 10 år.
 
Bilden på barnbarnet Norah, då 6 månader gammal, var en av de allra första bilderna jag publicerade. Hela hennes uppväxt samt även våra tre övriga barnbarn, Max, Malte och Loke finns dokumenterade på bloggen. Här finns dikter, teckningar, musik, samhälle, alla de band jag spelat med samt historiska tillbakablickar från 1900-talets början fram till detta dags dato. Och mycket annat.
 
Roger.
 

Kommentarer
Postat av: Ove-Karlskrona

Roger, fortsätt blogga, du berör och tar fram minnen från en svunnen tid. Underbart att få följa dej 👍👍👍

2018-12-22 @ 10:58:20
Postat av: Roger

Tack Ove!

2018-12-22 @ 21:47:40
Postat av: Lennart

Önskar dej Roger och de dina En Fridfull Julhelg och ett riktigt Gott nytt år ! Tack för de gångna året ! mvh Lennart

2018-12-24 @ 01:22:37
Postat av: Roger

Tack snälla Lennart! Tack själv, du är en intressant diskussionspartner med stor kunnighet. Må gott du och dina nära och kära. /Roger

2018-12-25 @ 17:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0