Ihåliga människor, utan substans och mening med tomt innehåll

Jag ser och hör dem överallt. I TV i tidningar. I innehållslösa debattprogram, i Sveriges Riksdag. Dessa ihåliga människor, som vore de komna från en helt annan okänd planet. De har en sak gemensamt, de pratar goja. Flummighetsministrar, med rosett och fluga. Ledamoter och en statsminister som flummar på. T. ex de tre Löven: Löfven, Lövin och Lööf. De tre sistnämnda är en ren tragisk historia. Satta att förvalta medborgarnas åsikter. Och som tyvärr helt misskrediterar dem. Personligen så har jag totalt tappat förtroendet för samtliga.
 
Sammanfattningsvis kan jag drista mig att kalla dem för "Ihåliga människor utan substans och mening med tomt innehåll"
 
Roger Lindqvist  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0