Måndag 23 juli 1984 kl 18.45

Idag har vi haft fint väder hela dagen. Har ätit surströmming, härute hos oss (jag åt inte den sura fisken) men det gjorde mamma, pappa, Gerd (med sina dagbarn), morfar, Elisabeth, Andreas och Robert. Barnen åt inte eller surströmming, naturligtvis. Mor och far åkte för en stund sedan. Vi var till Ladrike igår för att hälsa på mina föräldrar. Igår så kom även Sune, Anita och Magnus på besök. Just nu så är Andreas ute och vattnar "landet".
 
Vi var till Norsjö i helgen och spelade. Ingemar Danielsson följde med. Jag lånade hans trummor av märket Sonor. Jag ska även låna dem när vi spelar på Logen Käcktjärn nästkommande vecka, onsdag och fredag. Lördag spelar vi i Rimjokk. Nu till helgen är vi dock lediga.
 
Det här är nu min sista hemmavecka. Börjar jobba nästa måndag. Vi var och gratulerade morfar i lördags, han fyllde 85 år. Vi var många som var där: mamma, pappa, Gerd, Mathias, Elly, Sune, Malin, Gösta, Lasse, Helmy, Johan, Robert, Jeanette, Elsy och Lennart.
 
Göran och Lena kom till oss torsdagkväll och stannade t.o.m. lördagmorgonen. Göran har målat toadörren och köksdörren. Han har även spacklat och gjort klart för tapetseringen. Han kommer till hösten och sätter upp tapeterna.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0