Måndag 25 juli 1994 kl 20.18

Återigen en solig dag! Åkte till Skellefteå idag på förmiddagen. Robert och Daniel var också med. Fin stad att besöka. Vi stannade upp vid Knallemarknaden i Byske. Jag satt och väntade i bilen. Bettan köpte ett par jeans där. I Skellefteå så köpte jag mig en vit skjorta samt en väst. Elisabeth köpte sig en jeansväst. Pengarna ryker iväg. Men det är kul att kunna unna sig saker ibland. Vi ska i alla fall göra ett besök på PDOL.
 
Har pratat med mamma på telefon. Dom har åkt till Ladrike idag i sällskap med farbror Sven. Sven är rätt så frisk och pigg numera, han väger 80 kg. Magen känns bättre efter medicineringen. Roligt att höra! Robert är och fiskar. Daniel är ute och cyklar. Har hämtat Andreas och hans cykel hos David. Han hade fått "punka" på framhjulet. Jag som nyss har lagat bakdäcket. Fortsatt vackert väder i morgon och resten av veckan.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0