Fredagen den 1 juni 1973

Jag har inte skrivit på länge, det har hänt åtskilligt under den här perioden. Jag har bl a fått ett nytt fönster i rummet. En av pappas arbetskamrater (känner bara till förnamnet, Tommy) han har hjälpt pappa med det nya fönstret.
 
Följde med Sune upp till Vidsel i onsdags. Fick även följa med Rolf Åhmans orkester till Logen i Långträsk på kvällen. Senare på aftonen kom Gerd och Henning med sina kompisar på dans. Klockan var 4 när jag kom hem. Så, nu sitter jag härhemma, i mitt rum.
 
Sune och jag var upp till Storforsen i morse. Det är ju så varmt ute att man måste gå där en stund för att få lite svalka. Har nu bara en vecka kvar av min skoltid, sommaren har kommit och det har knoppats ganska mycket i naturen.
 
Essy och Erik är här. Vi har sett en svensk långfilm. Faster Essy, mamma och jag.
 
Roger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0