Det som en gång fanns, finns inte längre

Fr v Gösta Lidman, Malin Lidman och John Lindqvist. Bilden togs hemma hos mina föräldrar på Tolvmansvägen.
 
Eftersom det finns en tårta på bordet, kan det gissningsvis vara min mors födelsedag den 14 maj men årtalet vet jag inte. Kan det vara mors dag? Runt bordet sitter John och Maj-Gerd Lindqvist, Gösta och Malin Lidman och Elly Nilsson, vars äkta hälft Sune tog bilderna.
 
Här har hela sällskapet flyttat ut på balkongen. Roligt att se bilderna, men tråkigt värre att behöva konstatera att alla är borta utom moster Elly. Min far gick bort 2005, samma år avled Gösta, 2007 gick Sune Nilsson bort. Den 19 februari 2018 avled min mamma, den 8 mars gick hennes syster Malin bort.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0