Roger, som basist?

En ny Rutger Gunnarsson? Efter 50 år som trumslagare hänger en Fenderbas över mina axlar. Har jag då konverterat? "Häng på dig basen", sa Jan Hofverberg, medan han tog den här bilden. Bilden togs på Musikhögskolan i Piteå igår, när vi i Joe´s Combo övade inför en kommande spelning. Premiären går av stapeln i Umeå onsdagen den 1 augusti 2018.
 
Mina Ludwigtrummor lämnade jag in hos trumdoktorn Henrik Seeman igår. Han skall piffa upp dem. Ludwig skall genomgå en ansiktslyftning. Ludwig skall även få nya cymbaler med tre tillhörande cymbalställ. Nya skinn får han också. Eventuellt blir det en ny virveltrumma. av märket Ludwig. Samt lite annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0