Torsdag den 12 september 1985 kl. 17.55

Har jobbat som vanligt idag. Jag har kört Sjukhemmets stora buss, första gången efter uppkörningen i mars månad. Andreas och jag har varit in med TV:n hos Hans Linds TV-service. TV1 syns inte bl a. Jag var först hos grannen Tor Lundkvist men han hade inte tid. Vi har istället lånat mors och fars TV från deras husvagn.
 
Andreas har varit på barntimmen för 2:a gången i dag. Han hade gjort en målning på baksidan av ett vykort som han gav till farmor och farfar. Just nu så ritar han på nästa sida. Robert sitter här på bordet, och stör oss, som vanligt. Han vill också rita.
 
Jag och Bettan förtidsröstade i tisdags på posten i Hortlax. Nu har Robert också ritat litegrann. Robert har börjat pussas. Han pussas och och pussas. Solen skiner ute. Det är vackert. Bettan käkar jordnötter, även ungarna.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0