Rogers artiklar /2007

 
PITEÅ-TIDNINGEN ¤ Fredag 1 februari 2007
 
 
PITEÅ-TIDNINGEN ¤ Lördag 10 februari 2007
 
En självupplevd historia som kunde ha slutat väldigt illa. Den här sjukdomen kunde jag inte själv påverka, det var endast att följa med och hoppas på det bästa. Så småningom så såg jag ljuset i tunneln. Den här händelsen tog sin början i januari 2005 och sträckte sig fram till den sista april. Det tog ytterligare flera veckor innan jag var så pass återställd att jag kunde andas och gå som vanligt. Under hela återhämtningsproceduren, åt jag starka mediciner. I 4 år därefter fick jag gå på kontroller i Sunderbyn. Jag hade en underbar lugnläkare han hette Gadir och kom från Iran. Hugo Hagstad hette överläkaren på lungavdelningen. Det var han som sa att jag var tvungen till omedelbar operation. Diagnosen var lungcancer. Vilket senare efter operationen visade sig vara en godartad lungtumör. Operationen gjordes på Thorax i Umeå den 30 april 2005 samma dag som Elisabeth fyllde år. Eftersom progonsen visade sig vara bra, så gick Elisabeth och köpte sig några lotter i sjukhusets kiosk. Det var faktiskt en av mina läkare som hette Staffan, som rådde min hustru att dagen till ära köpa en lott. Men vi hade ju redan vunnit den högsta vinsten.
 
Roger 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0