Rogers artiklar /2014

 
PITEÅ-TIDNINGEN ¤ Den 23 oktober 2014
 
Det finns en "bakom-historia" av den här berättelsen som jag fick höra efter publiceringen. Pers pappa Ingvar, fick den uppläst en tid innan han gick bort. Sonen Per, var då redan avliden. Det berörde mig väldigt djupt. Det hände ibland att jag stannade upp och pratade med "farbror Ingvar" när jag besökte min mor. En gång var en strålande varm sommardag, och Ingvar satt på en parkbänk utanför sitt boende. Jag satte mig ner och vi började prata. Ingvar var en mycket fin man, som utstrålade ett lugn. För mig var han kort och gott "farbror Ingvar". Jag kände en stor och varm respekt för honom.
 
Roger 

Kommentarer
Postat av: Tony

Fin berättelse.

2019-01-04 @ 16:05:19
URL: http://kulturinatur.blogspot.com
Postat av: Roger

Tack!

2019-01-04 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0