Rogers artiklar, insändare, kåserier, historiska tillbakablickar, film & teater mm

Det händer ibland att jag får respons på det jag skriver i tidningen. Hittills endast positiva yttringar. Det händer också att man ringer upp mig för en uppmuntran. Jag har även fått "Tummen upp" i Piteå-Tidningen. Detta vykort kom 2015 där jag tydligen har förlängt livet på en för mig okänd person. T.o.m. min gamle mattelärare stannade upp en dag när vi möttes i byn och gav mig en klapp på min axel. Han tyckte att jag hade såna fin "knorr" när jag avslutade mina insändare. Den där klappen var fin, den skulle jag även ha behövt när jag satt under mattelektionerna och svettades igenom provräkningarna.
 
OBS! Adressen på vykortet gäller inte längre. Det enda som gäller är mitt namn, jag heter fortfarande Roger Lindqvist. Det övriga är m.a.o. ute.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0