En behaglig värme råder...

Just nu så råder en högst behaglig värme, annat var det igår. En tripp till Luleå har vi gjort i dag. Men vid besöket på ICA MAXI så höll jag att få dåndimpen, så även hustrun. Alldeles för stort, i mina ögon sett. Finns ingen själ i dessa stora otympliga jätteaffärer. Inget hittar man, nästan inte ens sig själv. Jag tappade bort mig flera gånger. Men efter ett febrilt letande, så hittade jag mig själv vid mjölkdisken. Nu vankas grillat, hustrun ropar: ROOOOOOOOOOOGEEEEEEEERRRRR...! Nåja, nu kanske jag tog i.
Ha en trevlig helg!
Roger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg till Er alla.
Åsa

Svar: Ha det så bra Åsa!
Roger Lindqvist

2013-04-19 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0