Kattrelationer...

  - Varför pratar du inte med mig, Selma? Är det nåt jag har gjort?
 
  - Du ser inte längre på mig som den kvinna jag är,
förresten, minns du vad du sa när vi möttes första gången?
Det var du och jag mot världen...å jag tyckte du var så
romantisk. Nu ligger du mest och sover på soffan...
När du inte sover eller äter, så ska du umgås med dina
polare. Men jag då...?
 
 
  - Det är även länge sen du sa att du älskar mig, Pelle...
 
  - Förlåt mig, Selma. Men det har varit mycket på jobbet...
och jag känner mig trött och sliten...
 
  - Om du vill så kan vi resa bort. Vi kan resa till London över
veckoslutet, vad säger du, Selma...se på mig...
 
  - På måndag beställer jag en tid hos äktenskapsrådgivningen...
vi måste komma till botten med det här...vi lever ju som främlingar
för varandra...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0