Herr Lindqvist haver magrat

 
Sedan hjärtinfarkten i oktober 2021 så har det försvunnit några onödiga kroppskilon. Det känns bra. Har man dessutom gallproblem (vilket jag också har) så äter man inte vad som helst.Kroppen tillåter det helt enkelt inte. Dessa otäcka anfall är icke att rekommendera. Rogga, som hustrun brukar kalla mig, har fått lägga om sitt liv. Hälsan har krånglat lite till och från de senaste åren. Men så finns det vissa skavanker som går att reparera. Till exempel ögonstarr, som kommer som ett brev på posten när man blivit lite äldre. I mitt fall så är det ärftliga orsaker eftersom min mor hade samma problem, så även min syster. Dock inte min far. Infarkten kan jag inte skylla på mina föräldrar. Den kom som en blixt från en klar himmel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0