Tänkvärt

När hjärtat känns lätt
bär mina ben mig bättre

----------------------------------

Ibland är tystnaden så talande
att den hörs bättre än högt sagda ord

----------------------------------

Du stackars människa
rik på upplevelser
men tom på känslor

---------------------------------

En gång trodde jag att jag var odödlig
Nu vet jag bättre

---------------------------------

Jag har sett döden, alltför nära
tätt inpå
Men i sista stund vände den bort
sitt ansikte

----------------------------------

En bra relation
är frukten av ett gott samarbete
mellan två personer

-----------------------------------

Det är stort att leva
Det är stort att dö

---------------------------------

ROGER LINDQVIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0