Femtusen besökare

Femtusen besökare - inte illa. Trodde från början att ingen ville överhuvudtaget ens hälsa på mig och min blogg. Men, kul att just du tar dig tid ibland. Det uppskattar jag verkligen. Bloggen har på nåt sätt blivit till ett måste, har skrivit varje dag sedan dagen före julafton -08. Det händer att jag nån gång då och då, bestämt mig för att ha en bloggfri dag, men rätt som det är så "fastnar" nåt i mina tankar - ja, då är det bara att vackert sätta sig framför skärmen igen, för att få utlopp för det man brinner för. Och så har det nu hållit på, och vem vet, kanske jag sitter här tills skägget når ända ner till golvet, eller mina barn helt enkelt lyfter bort mig, och kör mig till någon avvänjningsklinik för "kroniska-bloggare". Framtiden får väl utvisa, tills dess - HEJ!

Kommentarer
Postat av: Vintersaga

Grattis!

Vi kanske syns där på kliniken... :)

2009-06-15 @ 14:42:19
Postat av: Roger

Bästa Ilone (Vintersaga) - ser fram mot att träffas. MVH. Roger.

2009-06-15 @ 17:24:44
Postat av: solbritt

Tack för dina inlägg av "allehanda slag"

alltid lika spännande att öppna din sida,

Sollan

2009-06-16 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0