Sommaren 1969

Fr. v. Maj-Gerd och John Lindqvist, Emmy och John Risberg,
Ivan och Elsa Lundmark.     
 
Att åka ut på någon dags semester tillsammans med släkten, gjorde vi ofta. Pappa hade många syskon, så även min mamma. Var den här bilden togs har jag ingen riktig koll på. Men det är som sig bör, idel släktingar som syns på det här fotot. Emmy och Elsa var mina fastrar, John och Ivan deras respektive män. Samtliga är i dag borta, förutom jag och min mor.               
 
Foto: Roger med instamaticen.
   
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder Roger! Bra att Du varit och är flitig med kameran. Ha det gott! Åsa

2014-06-01 @ 13:45:59
Postat av: Roger

Det hade blivit många fler bilder om inte "kamerauschlingen" trilskats så mycket.

Må väl Åsa!

2014-06-01 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0