Fräck husfluga tog över filmens huvudroll

Maken till provocerande och fräck husfluga har jag inte sett på oöverskådlig tid.
Den sitter där och gnider sina bakben, precis som om den rådde om hela stället.
Häromkvällen när jag skulle se en film med Humphrey Bogart, då sätter sig flug-
skrället mitt på TV-rutan och på Bogarts näsa. Tyckte att Bogart rynkade på näsan,
men det var nog endast en inbillning. Flugaset satt så nära på resten av filmen,
jag hade gett mig den på att INTE stiga upp ur skönsoffan. Sammanfattningen av
Bogart-filmen, blev att huvudrollen tog flugan hand om. "Casablanca" Starring:
Flugan Artur, Humphrey Bogart and Ingrid Bergman.     
 
Foto: Roger Lindqvist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0