Fredag 27 juli 1973

Ikväll bär det iväg till ett ställe som heter Lillträsk. Jag spelar där med John Harrys. Harry ringde mig i onsdags och sa att hans trummis som heter Torsten och studerar på Framnäs, inte kunde medverka. Inte eller hans ordinarie basist. Mina föräldrar måste skjutsa mig dit. Farbror Gunnar och faster Aina ska också följa med.
 
Basisten som gör ett inhopp heter Sven-Åke Andersson och spelar i vanliga fall med Leffes från Älvsbyn. Gaget blir 125 kr vardera. I regel så ligger gaget på 225 kr.
 
Mamma, pappa och jag var till Piteå igår. Medan mamma gick in på Tempo så gick jag och pappa på Ramus och köpte trumstockar. Mina gamla stockar gick sönder för ett tag sedan. Min pappa betalade även för nya vispar också. Stockarna kostade 18 kr de var av märket Ludwig. Visparna kostade 23.55. Även dem av märket Ludwig.
 
Roger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0