Fredagen den 2 augusti 1974

 

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag kommer ihåg denna händelse , såvitt jag vet har man aldrig hittat kroppen av Paul , så ingen vet vad som hände. Detta måste vara det värsta ett par föräldrar kan vara med om , att aldrig få göra ett avslut ,att inte ha fakta att förhålla sig till och kunna gå vidare med livet. Jag lider med familjen.
Med vänlig hälsning Tomas

2018-03-28 @ 14:12:23
Postat av: Roger

Vi hade ett liknande fall här i Piteå då Charles Zelmanovitz försvann spårlöst i december 1976 efter en skoldans. Thomas Quick tog på sig hela skulden. Han t.o.m. ställdes inför rätta här i Piteå för "mordet". Jag jobbade samtidigt på ett sjukhem utanför stan där där Tomas Quick bodde under tiden. Efter 17 år så hittades kvarlevorna av Charles. Han hade helt enkelt dött en naturlig död. Han frös ihjäl. Jag jobbade med hans bror som berättade att hela familjen hade haft ett helvete under dessa 17 år. /Roger

2018-03-29 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0