Måndagen den 3 september 2012

 
Den här bilden tog jag under en hektiskt period aug. sept 2012. Vi skulle flytta från vårt hus efter 30 år till en lägenhet  uppe i byn. Yngste sonen skulle flytta in i huset. Samtidigt skulle min mamma flytta till ett äldrebonde i samma by. Vi hade två flyttningar på gång samtidigt. I samma veva så föddes vårt tredje barnbarn Malte. Innan flytten så gick avloppet åt skogen. Vi var därför tvungna att åtgärde det så fort som möjligt. Tur var ju då att sönerna Robert och Daniel hjälpte till. Tur var också att Roberts kompis Chrille kom med sin grävmaskin och gav oss en hjälpande hand. Jag drömde om flyttkartonger om nätterna. Jag åkte även som en skållad iller mellan Hortlax och Bredviksberget med skräp som skulle kastas. När jag ser den här bilden, är det stor risk att drömmen om flyttkartongerna återkommer i natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0